Puan vermedi·77 syf.····Okunma: 16 Nisan 2021 00:19 Halil Cibran' dan "Ermiş ", "Ermiş'in bahcesi", "Deli "ve birkaç kitabı daha okudum. Tüm okuduklarım içinde sanırım "Tebessüm ve Gözyaşını" diğerleri kadar sevemedim gibi .Yine aynı üslup hikayelerle güzel mesajlar veren bir kitap asla kötü diyemem lakin diğerlerinden aldığım lezzeti alamadım.Yine de kütüphanemde serinin arasında ki yerini aldı.