·118 syf.····Okunma: 13 Nisan 2021 16:34 Victor Hugo'nun betimleme ve kendisini ifade etme biçimini çok beğendim. Bazı insanların ne kadar empatiden yoksun, bencil varlık olduklarını çok güzel anlatmış ve okuyucu gerçekten kitabı okurken kendisini karakterin yerine koyuyor. Zamanın çok ilerisinde bir adam. Bence okunmalı.