·496 syf.····Okunma: 16 Nisan 2021 20:36 Kitap çol güzeldi. Alabileceğiniz çok fazla mesaj var. Rahat okunan bir kitap. Çok çabuk ısınıyorsunuz. Ayrıca martin karakterinin çoğu davranışını örnek almamız gerektiğini düşünüyorum. Bazı yerlerde çok sıkıldım ama genel olarak çok güzel. Başlamaya hazır hissetmeyip korkuyorsanız bu duyguların yersiz olduğunu belirtmek isterim. Herkese öneririm bu kitabı. Sonu hiç tahmin ettiğim gibi bitmedi. Keyifli okumalar...