Emare Sarmaşık Kitap Yorumu
9/10
·616 syf.··
Beğendi
·
2021 18. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 17 Nisan 2021 13:49
"Çünkü kalp iz bırakabileceğimiz tek varlığımızdır." • Konusu; Anekdot Merkezi 15-25 yaşları arasındaki gençlerin psikolojik sorunlarıyla ilgilenen bir merkezdir. Amcasıyla beraber yaşayan Minel Karaer, amcasının dans etmesine izin vermesi için bu merkeze gitmeyi kabul eder. Yaz arasının ardından açılan merkeze, açıldığı gün yeni bir kişi geliyor. Ama aslında yıllar önce o merkezdeymiş, doktorlar onun hastalığını bir türlü çözemiyorlar. Gelen adam, Korel Erezli. Kül adam. • Olaylar bu şekilde başlıyor. Ama arkada dönen şeyler... Bambaşka. Aslı kalemiyle o kadar iyi oynuyor ki... Okurken bazen kendinizden bile şüphe ediyorsunuz. Minel... Onun hakkında ne diyebilirim bilmiyorum. Hem en büyük savaşını veriyor hem de en çok o yenilmiş. Çok yorgun ama çok güçlü. Korel'i şahsen ilk kitapta çok fazla tanıdığımızı düşünmüyorum. Yani uzak. O kendini hiçbir zaman tamamen açmaz, açamaz... Her şeye rağmen onları iyi ki tanımışım. Bana o kadar çok şey hissettiriyor ki kitap, aynı anda... Okunmalı, okunmalı ve bu savaş herkese tanıtılmalı.
Emare - SarmaşıkAslı Arslan · Ephesus Yayınları · 20193,685 okunma
·
3.888 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kitapta cinsel içerik var mi acaba?
Devamını beklediğim tek seri olabiliiiir ama ne yazık ki gelmiyooor.
aleyna
Gönderi Sahibi
Umarım dava bir an önce sonuçlanır :)