Ben bu kitabı neden daha önce okumadım? Yakın İran tarihi, Ömer Hayyam, Hasan Sabbah, Alamut Kalesi, Ömer'in rubaiyesi, demokrasi devrimi, Semerkant, Tebriz, Tahran... Hepsine yakından tanık olmak çok güzel bir histi. Yazar olayları harika yorumlamış. Çok akıcı, anlaşılırdı. Herkese gönül rahatlığı ile tavsiye ediyorum. Mutlaka okuyun