Puan vermedi·168 syf.····Okunma: 18 Nisan 2021 01:42 Sinan Canan yıllar önce televizyon programlarından tanıdığım bir bilim insanı .Konuşmaları hep dikkatimi çekmiştir ve benim için aydınlatıcı olmuştur .Yazar olarak tanışmam İFA üclemesiyle oldu .Yazar 1. kitapta insan bedeni üzerinde duruyor ve özet olarak hareketsiz yaşam ve çok yemek yemenin insanoğlunun fıtratina aykırı olduğunu anlatıyor .2.kitapta ise her ne kadar günümüz şehir hayatında pek mümkün olmasa da düşük stresli yaşam ve derin sosyal ilişkiler üzerinde duruyor .3.kitapta ise bu ilk iki kitapta
anlatılanları başarabilmiş insanların artık sınırlarını aşması gerektiği ve bunu nasıl yapa
bileceği üzerinde duruyor .Kişisel gelişim kitaplarını sevmeyen ve okumayan biri olarak söylüyorum okurken keyif aldım ve kendimi sorguladim bu yönüyle faydalıydı fakat yazar çok şık tekrara düşmüş aynı şeyler etrafında dönüp durmuş özellikle son kitapta .