İlk başta sadece bir aşk kitabı olduğunu düşünmüştüm ama Cennet gerçekten kitaba çok farklı bir hava katmış. Kitap kapağı önce çok sade gelse de okudukça bazı şeylere anlam katmaya başladım ve sadece kitap okuyan kız çok anlamlı geldi gözüme. Okuyun derim :)