Toplumsal gerçekçi olan yazarımızdan duyguları dile getiren müthiş bir eser.insan kendini romanın kahramanın yerine koyarak ben olsam ne yapardım düşüncesi içinde buluyor.Gerçek hayatta da kötü insanlar karşımıza çikabiliyor.Ancak kötü insanların hayatımızı mahvetmesine izin vermemek gerekir.kadınları yetiştirirken içe kapanık yetiştirmek yerine kendini savunan biçimde şekillendirmek önemlidir.Duygularını açıklamak,sevdigini ifade etmek sadece erkege yüklenen davranıslar degildir.Kadınlarda duygu ve düşuncelerini ifade etmelidir...