Kitap güzel . Çok ta güzel maceralı tam. Benim okuyup seveceğim tarz. Bence 5. kitap daha güzel. Onu tebrik -ediyorum . kitabı efsane yazmış . İlk başta böyle demedim ama şimdi böyle diyorum çünkü daha maceralı oldu .Gerçekten kitabı sevdim. çok ama çok ama çok güzel. Okumanızı tavsiye ederim.