Merhaba
Size çok güzel bir kitap tavsiyesi ile geldim.
Kitabımız üç bölümden oluşuyor. Ana karakterimiz Ferit 'in çocukluğu ve ileriki zamanları kaleme alınmış.
Ben Ferit' i çok sevdim... Ferit sessiz sakin ve yaşadıklarından ötürü biraz da içine kapanık bir çocuk.
Ve bu içine kapanıklığını kitaptan fazla spoi vermeden birazcık açmak istiyorum.
Ferit'in ilk yaşadığı ve unutamadığı kendisinde içine kapanıklığına yol açan olaylardan birini çocukluğun da yaşadı.
Hayır yani hangimiz komşunuzun bahçesine girip muşmuladır incirdir koparmadık ki şahsen ben de yaptım. Ferit'in de bahçesine gidip erik kopardığı iğneci Mehmet lakaplı kişi ile başladı. Annesi; eve geç kaldığı ve üstünü başını kirlettiği için kızacağından ötürü korkmuştu.
Daha sonraki olayı ise; Ferit'in babasının işinden ötürü gittikleri köyde yaşadı. Ferit sabah uyandığı zaman annesini evde bulamadı. Kardeşi Esma'yı da tek başına bırakamadı. Öyle bir şans Perihan'ı yani annesini de köyde gören kimse yok...
Buradan sonrası bende kalsın biraz merak edilsin.
Ferit okuyup güzel bir iş sahibi olmuş ve kendi halinde güzel mütevazi bir hayatı vardır.
Kendi ofisinin karşısında bulunan başka bir ofiste Sibel'i görür. Söylemeden edemiyorum aralarındaki aşk, ilişki, dostluk siz her ne derseniz ben çok beğendim birbirlerine olan yaklaşımları çok güzeldi. Okuyanlar okuyacak olanlar beni anlayacaktır.
Ben daha fazla uzatmadan sizi sorularla başbaşa bırakıyorum.
Annesi Perihan nereye kaybolmuştu, ona ne oldu?
Aşkları bu kadar güzelse sonunda ne oldu?