·144 syf.····Okunma: 20 Nisan 2021 17:38 Kitabı beğenemedim. Tarzıma uymadı. Yazarımız emek verip yazmış fakat ortaya pek iç açıcı bir eser çıkmamış. 4 puanı verme sebebim emek verilmiş olması. Ama kitap bana biraz... saçma geldi... Bence okumayın. Size bir şey katmaz. Buna vereceğiniz vakti başka bir şey için harcayabilirsiniz.