Puan vermedi·444 syf.····Okunma: 20 Nisan 2021 23:21 Bitti... bi solukta, bazi yorumlar oldukca olumsuz fakat yinede icinde hayatlarimizdan ufak da olsa kesitler icermiyor değil. Universite hayati, arkadasliklar, kariyer yapma cabalari, is hayatina atilma bircok sey. hepsini bizler de az cok yasadik, sevdik sevildik, gulduk eglendik, direndik, direttik kendimize saglam bir yer edinmek icin hayatta. Ask romani ozunde, kirik bir kalp, yanlis kararlar, ailelerin olumsuz tutumlari hepsi tanidik manzaralar... kitap insani gencligine goturuyor, o gunleri canlandiriyor icimizde... neyse her kitap herkeste farkli etki birakir, kitapla kalin...