·608 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Haziran 2021 21:28 Almanya da zamanında akıl hastalarının (Şizofreni nin) artmaması ve çocuk sahibi olmaması için hekimler toplanıp bir karar alır ve meclisten onaylanır .bu onaylanan karar a göre tüm hastalar banyo yaptırılmak üzere özel odalara konulup su yerine gaz buharı verilerek öldürülürler.bu yöntem sonraları 2 . Dünya savaşında Naziler tarafından diğer insanlara da kullanılır.Sonuç ; dünyada en çok şizofreni vakası günümüzde Almanya da olduğu iddia deilir.Yani insanları devşirmeye çalışarak soy kırımı oluşturarak yada sizden olmayanı yok ederek veya yok sayarak bitiremezsiniz.Dersimde yaşanan ve zamanında küçük kız çocukşarını annelerinden koparıp lendilerini istemeyen insanlara vererek ne elde edildi.Pozitif hiç birşey .negatif .....nesini sayayım.Ayıp utanç hüzün öfke nefret ve daha !!!!!!!!!Bu kitabı hazırlayarak bize sunan Nezahat ve Kazım GÜNDOĞAN a teşekkür ederim