6/10
·448 syf.··
2021 8. kitabı
Ya ne kadar güzel bir kitap okudum diye bitirmek istiyordum bu kitabı.Bir nevi çok sevdim aslında.Kitapta geçen aşkı çok sevdim.Lou’ya aşık oldum.Gerçekten çok tatlı bir karakterdi.Ya ama bana fantastik açıdan bir doyum veremedi.Hele o son...Tamamiyle aceleye getirilmiş,keyifle okuduğum bir kitap oldu diyecekken saçma olmuş diye kapattığım bir kitap oldu.Sonu yüzünden kızgınım gerçekten.Olaylar resmen yazılmak için yazılmıştı.Yine verdiğim puanı Lou ve Reid arasındaki ilişkiye,Coco ve Ansel’e,yazarın anlatımına verdim.Hatta sona yaklaşan olaylara şaşırdım ve okurken heyecanlandım.Ama benim için mükemmel bir kitap olamadı.Hatta basit bit kitap oldu sonu dolayısıyla.
Yılan ve GüvercinShelby Mahurin · Yabancı Yayınları · 20212,651 okunma
·
7 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.