8/10
·496 syf.··
Beğendi
·
2021 3. kitabı
Ah çok ama çok tatlı bir roman okudum.Ya anlatımı,karakterleri,konusu,verdiği mesajlar çok hoşuma gitti.Kitabı okurken fenalaştım arkadaşlar.Duygudan duyguya atladım.Bilen bilir bu yazar yavaş ilerler.Hatta yurt dışında “the queen of slow burn NA romances”diye anılıyor.Hak ediyor arkadaşlar.Kitabı okurken yandım yandım.Ne hallere getirdi beni.500 sayfalık kitabı bir günde yalayıp yuttum.İlgilenenlere kesinlikle tavsiyemdir!
Lukov’dan SevgilerMariana Zapata · Nemesis Kitap · 20201,710 okunma
·
44 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.