·464 syf.····Okunma: 21 Nisan 2021 15:38 Yazarın ilk iki kitabını okumuş ve çok beğenmiştim. Ne yazık ki bu kitabı için aynı şeyi söyleyemeyeceğim.Bunun en büyük sebebi de yazarın bu kitabı serinin ilk kitabının devamı şeklinde yazması ve ilk kitaba çok sayıda gönderme yapması.O yüzden Suflör adlı kitabı okumadan bu kitabı okumayın derim. Tabi ki tek sorun bu değil. Karakterler yapay, kurgu da epey zorlama geldi bana kısacası inandırıcılıktan uzak buldum kitabı ama diğer kitaplarının hatrına bir şans daha verilir.