TV de dizisi olduğu için merak ederek okudum. Edebi bir beklentim yoktu zaten ama en azından hikayenin sonunda aklımdaki sorulara cevap bulmak isterdim. Hikayede özellikle tecavüzcü dayı bunu yapacak birine benzemiyordu diye yazılıp çiziliyor. Diyorum olayın iç yüzü başka galiba. Sonuna kadar okuyorum. Dayı hikayenin sonunda ortaya çıkıyor. Dünden affetmeye razı olan ve affeden kızı olayı soruyor. Anlatsam inanacak mısın diyor ve olaya dair bir şey anlatmıyor ama hayatını kıza anlatmakta zorlanmıyor. He bu arada dayı hala naif kibar vs vs... Evli erkekle aşkta kitabın temel konularından biri. ..
Yani sonuç olarak ne anlamam gerekiyordu bu kitaptan... Kimsenin acısının TV de ki gibi katmerli olmasını tabiki istemiyorum. Ancak hayatı kocaman bir yalan üzerine kurulu olan kişi ilk bunun hesabını sormaz mı sebeb olana.. Neyse bana göre kitap hastanın ruh halini betimlemekte yetersiz kalmış, inşallah yazarın diğer kitaplarında bu şekilde değildir.