Osho'dan alıntı oldukça dikkatimi çekti: "Asla bir çocuğu bir diğeri ile kıyaslayıp, 'Bak digeri daha iyi resim yapmış.' deme. Bu çirkindir, vahşicedir, tahripkardır. Her iki çocuğu da mahvediyorsun. Daha iyi resim yapmış olduğunu söylediğin çocuk ego, üstünlük fikrini elde etmeye başlar ve kötülenen çocuksa aşağılanmış hissetmeye başlar. Ve bunlar hastalıktır: Üstünlük ve aşağıda olmak... Bu yüzden asla kıyaslama."
Ne kadar da ince bir ip üzerinde bir çocukluk geçiriyor ve bencil, egoist ya da kendini yetersiz gören bireylere dönüşüyoruz/dönüştürülüyoruz. Pes Etme Mucizeler Yolda