Kitabın adını haddim olmayarak hatalı buldum. "Cern'de N'apıyorlar ?" daha uygun olurmuş belki de. Dilinin sadeliği bilimsel bir metine yakışır nitelikte olmasına karşın meraklısında heyecan uyandırmayan bir kitap. Genel okuyucu kitlesine biraz sıkıcı gelebilir.