·576 syf.····Okunma: 26 Nisan 2021 02:39 Uzun ve güzel bir yolculuğun sonuna geldim bu kitapla. Ve bir kez daha Ahmet Altan'a hayran oldum. Kitabı okumadım da yaşadım sanki. Her karekter içimde canlanıp yaşadı ve öldü gibi hissediyorum. Kitabı bitirmek, karakterlerle vedalaşmak acı verici olsa da bu seriyi okuduğum için çok mutluyum.