Puan vermedi·264 syf.··
2021 3. kitabı
O kadar şahane bir kitap ki buradan Aykut oğut yazarı teşekkürlerimi sunuyorum. Kitabı okudukça her zaman evrende bir torpilimiz olduğunu anlatıyor nasıl mı her daim evrene pozitif enerji yayarak. Aslında hayatımızdaki çoğu olumsuz şeyin bizimi düşüncelerimizin bir sonucu olduğunu ve evrenin insan hayatında ne kadar önemli olduğunu anladım. Çünkü Evren Bizim kendi hayatımıza yön veriyor okudukça kendi kendime sürekli şu cümleyi tekrarladım "evet ya, ben de yapacağım benle artık evrene pozitif enerji yayacağım" dediğimi fark ettim.
Evrenden Torpilim VarAykut Oğut · Dharma Yayınları · 20093,721 okunma
·
9 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.