Anlaşılması bu kadar kolayken neden anlamak bu kadar zor bir kadın kısa giyindi diye illa başına geleceklere davetiye mı çıkarmış oluyor yada sizin de dediginiz Afganistanda ki kadın da tamamen kapalı ama tecavüze uğruyor.Neden sırf KADIN olduğu için. Bu ülkede kadın olmakta zor İnsan olmakta. Çok güzel açıklamışsın👏👏 anlayabilene