·480 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Nisan 2021 04:02 Kitabı bitirmem uzun zamanımı aldı ancak sebebi iş yoğunluğuydu. Son 200 sayfası bir akşam da bitti ve gecenin bir vaktinde inceleme yazısı yazmaya üşenmeyeceğim kadar güzel bir kitaptı. Ne zamandır kitap okurken ağlamıyorum diye düşündüm bitirdiğimde. Her duyguyu öyle güzel aktarmış yazar öyle güzel hissettirdi ki. Söyleyecek çok şey var ama ifade etmek zor. Ve şunu da söylemeden edemeyeceğim bir kadın hem eş hem anne hem kahraman hem arkadaş nasıl oluyor anlamak için muhteşem bir kitap. MUHTEŞEM!