·256 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Nisan 2021 02:33 Yaşadığımız hayat bizi yeterince mutlu etmiyor bazen. Hatta hayattan hiç tat alamadığımız zamanlar da oluyor. Herkesin yaşadığı acılar kendisine göre en büyüğüdür. O zaman bir de İçimdeki Müzik kitabındaki 11 yaşındaki Melody adlı kıza kulak verin. Onun yaşadığı zorlukları okuduğunuzda belki empati yaparak kendi hayatınıza daha sıkı sarılırsınız. Herkesin ders çıkaracağı ve her yaş grubunun okuyabileceği bir kitap. Sadece bir çocuk kitabı değil.
Melody gibi hiç konuşamıyor, yürüyemiyor ve insanların bakımına muhtaç değilseniz hayatta bundan özgür olamazsınız. Melody, en çok konuşabilmeyi istiyor. Sadece konuşmayı. İçinde öyle çok kelime birikmiş ki o kelimeleri dile dökememek ona azap veriyor. Anlatmak istediği şeyleri kimseye anlatamaması Melody'nin şu dünyadaki en büyük acısı. İnsan kendisini onun yerine koyduğunda bile o zorlukları bir nebze olsun hissedebiliyor. Hayat, Melody için kelime engelleriyle dolu. Oysa o çok zeki bir kız. Ancak ne kadar akıllı olduğunu kimseye gösterememesi yüzünden onun için zekasının bir önemi kalmıyor. Kendisini insanlara ifade edememesi onun içini kemiriyor. Kitapta da Melody'nin içindeki kelimeleri okuyorsunuz. Okurken yer yer duygulanıyor, yer yer eğleniyorsunuz. Yani benim için öyle oldu. Ben bu kitabı çok sevdim. Kahramanı Melody'yi de çok sevdim. Mükemmel bir kitaptı. Okumalısınız.