Puan vermedi·189 syf.··
2021 2. kitabı
Kitap hayatın oluşumu , kişiliğin gelişimi ve kişilerin aslında hayatın zorunluklarıyla aldığı kararlarının , kendileri üzerinde etkileri üzerine güzel bir değerleme. Açıkcası hayatın içinden çok şey buldum ve çok yerde yazarın yarattığı karakteri yaşadım. Kitabın sonunda hayat üstüne bir yorum ve analiz kısmı var başlı başına bağımsız değerlendirilebiliecek bir calisma olmus. Genel olarak çok başarılı bir çalışma. Ben çok beğendim. Kesinlikle okunması gereken bir eser. Şiddetle tavsiye ederim.
Ben Kimim?İrfan Yusuf İlter · Gece Kitaplığı · 20202 okunma
·
16 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.