6/10
·208 syf.··
Beğendi
·
2021 16. kitabı
Başlarda çok güzel gidiyordum. Bir Çerkes olarak yoğun duygulara kapılmıştım. Duygu yoğunluğunu zirvede yaşarken birden konu dağıldı ve kitap alakasız bir şekilde bitti. Konunun dağılmasında gereksiz betimlemelerin sebep olduğu aşikar. Her şeye rağmen beğendiğim bir eser oldu. Kafkasya sürgününü anlatan eserlerin çoğalması dileğiyle...
1000Kitap
GelincikMehlika Mete · Maya Kitap · 201226 okunma
·
113 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.