Puan vermedi·312 syf.····Okunma: 01 Mayıs 2021 14:38 On yaşındaki bir çocuğun annesini kaybettikten sonraki yas sürecini anlatan sevimli bir kitap. Çocukların fikirleri, davranışları çoğunlukla beni çok şaşırtır : hem nasıl öyle bir şey düşünebildikleri ve bunu ifade etme şekilleri beni hayrete düşürür. Bu yüzden onların “kafalarını” seviyorum.
Kahramanımız, yaşından büyük sorumluluklar altına giriyor ve yazarın da dediği gibi süper-süper kahramanlığı sayesinde kendi yas zamanını yaşıyor. Çabuk okunabilen , “Tavşan Pastası” kıvamında bir kitap