·64 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Mayıs 2021 16:34 Çok severek okuduğum kitaplardan biri oldu.Yazar ruhsal tahlilleri çok güzel işlemiş,çok akıcı bir kitaptı.Bazı yerleri bana İvan İlyiç'in ölümünü anımsattı.Yalnızlık,sevgisizlik umursamamazlık bir kalbin nasıl da çöktüğünü bizi acı da olsa gösteriyor.Mutlaka okuyun,okutturun❤