Puan vermedi·249 syf.····Okunma: 02 Mayıs 2021 00:48 Semerkant gerçekten baş döndürücü bir kitap! Başta sizi selçuklulara ve hayyam nizamülmük sabbah 3 lüsüne götürüyor. Daha sonra değişik bir biçimde yakın tarihe. Açıkçası bazı kurgular hele ki kitabın başında da belirtilen
*bundan sonrası spoiler olabilir**
titanicte bulunmaları gibi ayrıntılar biraz fazlaca kurgu kokuyordu. Hem tarihten bahseden kitapta bu kadar fantastik raslantılar biraz ehh dedirtti. Örneğin anlatıcının adındaki O harfinin Ömer hayyamdan gelmesi falan. Bu arada türk dizilerindeki hayyamı düşününce kitaptaki neymiş yahu
**************************************
Özetlemek gerekirse vazgeçilmezlerim arasına girmedi özellikle 2. Kısmı okumakta (iran içişleri kısmını) çok zorlandım beni sarmadı. Ama tabi kitap güzel, okunulsun