Merhaba kitap dostlarım.
Yazarımızın son kitabı Yaka Paça Mutluluk kitabını okuduktan sonra kalemine bayıldım ve daha önce çıkan kitaplarından 2 kitabını temin ettim hemen. Yazarımızın kaleminin sadeliği, akıcılığı ve ders niteliğinde her kelimenin altı çizilecek kadar anlamlı olması ayrı bir etkiledi .
Kitabın konusuna gelince Aziz farklı amaçlar için hırsızlık yaparken planlar yapıp bankada işlerini yaptığı Kaya Beyin evine girme planları yapar ve nasıl olursa yan bina komşusu olan yalnız ve yaşlı Sabri amcanın evine girer. Sabri amcanın evine girdiğinde bir mektupla karşılaşır. Mektupta : "Eğer bugün de kimse gözlerime bakıp gülümsemezse köprüden bırakıvereceğim denizin derinliklerine kendimi." yazıyordur Aziz okudukları karşısında donar kalır ve ne yapması gerektiğini düşünmeye başlar...
️ * Aziz hırsızlık için girdiği evde nelerle karşılaşır ve onu nasıl sürprizler bekler?
* Sabri amcayla nasıl ve neden çok iyi dost olurlar?
* Yaşlı Sabri amcanın, hayatıyla ilgili güzel sohbetlerini dinlemek çok güzeldi. Aziz dinlediği bu sohbetlerden ders alabilecek mi?
Hepsi bu kitapta okuduğunuza pişman olmayacağınıza eminim karakterli sevip onlarla birlikteymiş gibi olacak onlarla sevinip onlarla üzüleceksiniz. Kitabın sonları neden hep kötü biter bilmem ama hayatta öyle değilmi dediğinizi duyar gibiyim . Sevgili Yazarımız kaleminiz daim olsun. Nice güzel kitaplarda buluşmak dileğiyle. Okuyucunuz bol olsun inşallah