Konusu ilgi çekici ve dili gayet güzel. Gereksiz betimleme uzatmalarıyla yormuyor her şey tadında ve tek oturuşta bile bitirilebilecek bir kitap. Son sayfasına gelince mutlu oldum çünkü devamı olması sevindirdi. 2. Kitabı da böyle güzeldir umarım henüz okumadım.