Şişman Kızın Günlükleri diye adlandırılan bir seriye şu kapak fotoğrafını kullanmak cidden mide bulandırıcı. O sebeple diğer alternatif kapağını daha çok sevdiğimi öncelikle belirteyim. Sonrasında ise kitabı çok ama çok sevdim. Lilly en sevdiğim roman kahramanlarından oldu. Okuması kolay, satırlar zevkliydi. Kitabın satırlarının yapmaya çalıştığı vücut şekli duyguların önüne geçiyorsa bu aşk değil, başka bir şeydir, önermesi kitabın kapağında çöpe gitmiş. Neyse kapağa takılmadan okuyun. Kendimizi nasıl güzel hissediyorsak öyle güzeliz. Ruh zayıflığı daha çirkin çünkü.