İsmi ile tam uyuştuğunu düşündüğüm bir roman. Kısa kısa farklı hayatlardan alınmış yarım kalanlar hikayelerinden oluşuyor. Kitabı aslında yazarın diğer kitaplarından sonra okudum o yüzden biraz hayal kırıklığım oldu. Diğerlerinde aldığım tadı yakalayamadım. Açıkçası en sevdiğim romanları #agafya ve #vekızınadıgece oldu