Uzun zamandır okuduğum ve sonunda ağladığım bir kitap olmamıştı. O kadar güzel bir hikayeyi ki içini ısıtıyor. Yer yer gülümseyip yer yer hüzünleniyorsun kitabı okurken. Fazla bir şey de söylemeye gerek yok bence. Çok güzel bir kitaptı çok çok. Nemeçek seni çok sevdim Kesinlikle okunmalı.şimdi sıra filminde.