·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Mayıs 2021 23:19 Anime sever arkadaşlarımın baskısına ve övgüsüne dayanamadığım manga serisini öyle hayranlıkla okuyorum ki... İsamaya dönemimizde yaşadığımız pek çok olayı fantastik bir kurguyla harmanlayıp okuyucuya sunuyor. Seride şu ana kadar en beğendiğim manga oldu. Hajime İsamaya çizimleriyle savaş sahnelerini adeta izlettiriyor okura. Muhteşemdi. Önyargıyla başladığım seriye heyecanla ve hızla devam ediyorum. Olayların seyrini asla kestiremiyorum. İsamaya, acımasızca karakterleri öldürüyor ve bu seriye ayrı bir gerçekçilik katıyor.