·352 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Mayıs 2021 04:21 Anne SHİRLEY, şimdiye kadar okuduğum kitapların içinde en favori karakterim. Serinin bu kitabını da heyacanla, neşeyle sanki Anne ile beraber yaşayarak okudum.
Birinci kitap çok daha başarılı idi sanki. Serinin ikinci kitabi birinci kitabın gölgesinde kalmış gibi geldi bana.