Yorumuma soyle baslamak istiyorum " yahu ne kitap yazmis be adam "
Bayildim muhtesem bir kitapti yazari da oyle
Ben hep yabanci yazar okuyorum genelde de polisiye ve gerilim ilk defa bir Turk yazardan boyle bir roman okudum. Dan Brawn okuyanlar varsa aranizda yada John Verdon inanin aratmiyor.
İlk on bes sayfada diyosunuz ki hersey oldu bitti simdi ne okuyacagim. Ama sonrasi sasirtici etkileyici enteresan ilginc daha ne diyim....
Biraz kitapdan bahsedecek o!ursam ALtar ve Aylin birbirini seviyolar nisanlilar. Altar Aylin e evlenme teklif ediyor guzel bi gece geciriyolar ve donuste trafik kazasi Aylin oluyor.
İste benim bitti butun hikaye dedigim yer burasi.
Sonra neler mi oluyor kitabi okumalisiniz
Acayip seyler oluyo ama ne ???????
Hocam elinize kaleminize emeginize saglik ben bayildim.
İnsallah yolunuz acik olur sizden daha cok kitap bekliyorum .
.
Kitapla kalın