Puan vermedi·472 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Mayıs 2021 23:30 Bu eserin içeriğinden haberim olmadan, ve doğum günümden
(1 Mayıs İșçi Bayramı) bir kaç gün önce okumaya bașlamam Tevafuk oldu.
İșçinin, emekçinin çektiği sıkıntıları burjuvazi kesimin ișçiyi nasıl köleleștirmek istediğini, emekleri hiç edilen ve çok az bir paraya mahkum edilen insanların hikayesi..
Bir Direniș.. Bir Dava...
ve İnanç uğruna haklarını sonuna kadar savunma..
Bir annenin fedakărlığı...
Çok severek okudum, kitabımın neredeyse her satırın altı çizili muhteșem bir eser..
Okuyun, okutturun