·250 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Ocak 2020 17:12 Bugüne kadar nasıl okumamışım diye kendime kızdım.
Çok etkileyici. Tek kelimeyle nefis, nefis, nefis.
Hatta Kitabı okuduktan sonra, yazım tekniğini uygulayarak yazı bile yazmaya çalıştım.
Tavsiyeden öte...
Herkesin okuması gereken bir kitap.