#alıntı
"-İnsanlar nerede? diye sormuş nihayet küçük prens. Çölde insan kendini biraz yalnız hissediyor..
-İnsanların arasında da yalnız hissedilir, demiş yılan. "
#alıntı
"Yalnızca kalbinle iyi görebilirsin. Asıl önemli olan şeyler gözle görülmez."
Şuraya bi kaç tane çok beğendiğim alıntıları bırakayım okumaya daha çok heveslenirsiniz belki.
Kitabı hep okumak isteyip, yıllardır okuyamamış ve şimdiye kadar okumadığım için çok pişman bir ben..
Bazen bu kitaba dair 7den 70e herkes, her yaştan insan okumalı diye yorumlar okurdum. Gerçekten de okunması gereken ve anlamamız gereken bi kitapmış. İnsanın özünü sözünü içini dışını duygularını sezgilerini yeniden tartıp düşünüyor. Ben bitirdiktem sonra bu kitabı ara ara tekrar okumaya niyetlendim..