10/10
·104 syf.··
Beğendi
·
2021 23. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 07 Mayıs 2021 04:12
Aziz Usta'nın çocukluk anılarını anlattığı kitabıdır. Bir insanın çocukluk anılarını samimiyetle anlatması normaldir ama mutlaka gizli kalan yönleri vardır diye düşünüyorum. Anılarımızı yalnız başımıza yaşamayız ve mutlaka hayatımızda birileri vardır. Özellikle de sevdiğimiz insanları kırmak istemeyiz. Aziz Usta'nın da bu şekilde davrandığını düşünüyorum. Usta'nın anılarını okurken samimiyet koktuğunu, göreceksiniz ve mutlaka kendinizden birşeyler hissedeceksiniz. Özellikle 40 yaş ve üzeri olan arkadaşlar....
Ben de ÇocuktumAziz Nesin · Adam Yayınları · 2000642 okunma
·
8 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.