·176 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Mayıs 2021 10:32 Kitap elimde resmen süründü. Yarım bırakmayı sevmediğim için bitirdim ama ruhumu sıktı. Kapı pencere açtırdı, oksijensiz kaldım:) hayata negatif bakan biri olmadığım için bu kitabı sevmedim. Hayata her zaman pozitif bakmaya devam edeceğim.