Puan vermedi·288 syf.····Okunma: 12 Nisan 2021 00:35 Merhabalar
Harika psikopatımsı bir kitabın yorumuula geldim Kitap tam ters köşe bir kitaptı. 3 bölümden oluşan bir kitap. 3 ana karakterin gözünden okuyoruz olayları. Önce çocuğunu kaybetmiş ve kocasından yeni ayrılmış Fig adında bir karakterin bir kadını görüp onun yerine geçme çabasını okuyoruz. Ilk bölümde olaylar saplantılı bir karakterin yaşanmışlıkları gibi dururken ikinci ve üçüncü karakterin gözünden olan bölümleri okuduğumuzda şok oluyoruz. Olayların hiç bir zaman tek bakış açısıyla bakılmaması gerektiğine bir örnek sanki kitap. Ters köşe kitapları seviyorsanız bu kitabı okumanızı ve @theseusyayinevi nin diğer kitaplarına bakmanızı öneririm, çünkü yayinevi bu kitaplar konusunda oldukça iyidir.
.
.
.
.
.
#okudumbitti #kitaplık #kimneokuyor #bookblogger #booklover