Eserin anlatıcısı olan karakter; çocuk yaşta sayılabilecek bir erkek ama ben yine de bu anlatımın rengine şeker pembesi diyeceğim :) Dedesi, babası ve abisi ile birlikte yaşadığı evin kapılarını açtı, düşüncelerini çocukça bir saflıkla aktardı, yer yer anlamsız sayılabilecek ama gülünç düşüncelerini çizdirdi bana! Şefkat ve bolca yalnızlık var, sonra da işte ölümün tuhaf sessizliği..