·552 syf.····Okunma: 30 Aralık 2016 00:00 Çiftlik hayatını sevenler için iyi bir dram içerikli roman olabilir. Fakat benim için eksi olan taraflarını da söylemeden geçemeyeceğim - yazar gereğinden fazla doğa yolu ile duygu katmaya çalışmış kitabına ve bu insanı bir yerden sonra bunaltıyor, bir ara senaryo okuyormuş gibi bir hisse kapıldım, fazla detaylı anlatıyor ve heyecanını yitiriyor. Günlük diye yazılanlar ise kitaptan farksız, gereken duyguyu veremiyor. Bu romanı okumamın tek sebebi ise gizemli sırları oldu.