Ne desem bilemiyorum. Kitaba başlarken Kaz Brekker karakterinden o kadar çok beklentim vardı ki sanırım biraz hayal kırıklığına uğradım. Kurgu ve olayların işlenişi kesinlikle mükemmeldi.Beni tek üzen Kaz Brekker karakterinin her olayda beni etkileyen herhangi bir hareketi olur sanmıştım ama bana kalırsa bütün karakterler nerdeyse eşit derecede ön plandaydı. Yine de ikinci kitapta okuyacağım Kaz Brekker karakterinden çok ümitliyim.Kurgusu ve işlenişi bakımından kesinlikle şans verin derim.