Serinin ikinci kitabı ve Anne artık genç bir kız. Kitabı yine beğendim çünkü güzel. Okuduğum kitaplarda genelde büyük olaylar olur ve insan çok merak edip devam eder. Bu kitapta böyle değil. Anne'in yaşamı anlatılıyor ve ne kadar güzel olsa da büyük olaylar olmuyor ama yinede okunuyor. Sıkılmadım bu tür kitaplardan sıkılsamda Anne'in yaşam tarzını beğenmem, sıkılmamı engelledi. Ve kesinlikle ama kesinlikle yaşadığı yeri çok kıskandım.