Serinin üçüncü kitabı ve Anne üniversiteye gidiyor. Serinin başından beri beğenmemde ki en büyük etkenlerden biri yazarın anlatımıydı. Yine bu kitapta da anlatımı çok güzel ve akıcı. Kitabı bir oturuşta bile bitirebilirsiniz. Sıkılmadım ve çok aksiyon aramıyorsanız sıkılacağınızı da sanmıyorum.