·240 syf.····Okunma: 11 Mayıs 2021 10:57 Gerçekten içimizde bir şeytan mı mevcuttur?
Kurulan her ilişkide bu şeytan mı ortaya çıkar?
Yoksa bu şeytanı biz mi yaratırız?
Kitabın kapağını gözyaşlarıyla kapadım. Macide'nin kalbinin temizliği ve heyecanı, Ömer'in ümitsizliği ve çaresizliği, Bedri'nin ise sahipleniciliğini derinden hissediyoruz. Ömer değişse bile Macide'nin canını yaktığını biliyordu .Ve yakılan can geri onarılmazdı .Bunun farkında olduğu için onu Bedri'ye teslim etti. Sevmesine rağmen onun daha mutlu olabilmesi için başkasına emanet etti. Bedri'nin onu koruyacağını ve incitmeyeceğini biliyordu.
Acaba içimizdeki duygularla gerçekten savaşabilir miyiz? Onlardan kötülerini yok edip iyilere yer açabilir miyiz? Biz değişebilir miyiz? Değişsek bile çözüm olabilir miyiz?
Kendi yüzümüze bakabileceğimiz,içimizde şeytan oluşturmamız dileğiyle...