·245 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Mayıs 2021 02:05 İnsanı yine yeniden sorgulatan ve aslında bazen unuttuğu değerini hatırlatan bir başucu kitabı, sindire sindire okunması ve çıkarımlar yapılması faydalı olur. Yazarın naifliği ve içtenliğiyle öyle rahatlıyorsunuz ki, terapi koltuğunda ama yüksek perdeden konuşmayan bir doktorla gibi...